ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ

учасника професійного конкурсу «Вихователь року – 2020» 

Зрозуміло, що у кожного з нас свої ресурси, завдяки яким ми поновлюємо свої сили та розширюємо знання. Утім, інколи ми так звикаємо до одного шляху, що геть виснажуємо джерело, а тому поновлювати сили стає дедалі складніше. Тому маємо і горизонти розширяти, аби знайти інші ресурси в професійній діяльності, і на щодень.

Наразі джерело, яке активно розвивається, і я охоче використовую його – це інноваційна технологія у роботі з дітьми – анімалотерація. Останнім часом соціальний стандарт нашого суспільства породив низку проблем, які виникають вже в дошкільному віці. Це агресія, підвищена тривожність, страхи, дезадаптація в поведінці. Часом спілкування з дорослими і однолітками викликає у малюка певні труднощі. 

Анімалотерапія – перспективний напрямок, з усіх відомих найприємніший методів виховання, який дарує масу приємних відчуттів і не дає ніяких побічних ефектів. Ми живемо в епоху високих технологій, постійно вдаємося до медикаментозного лікування Ми занадто відірвані від природи, тоді як анімалотерапія надає нам прямий контакт з живим світом. Тому якщо хочете поправити своє здоров'я або нервову систему, знайти ще одного друга і реалізувати потреби в турботі, подумайте, хто з тварин підійде саме вам. І, може бути, вже через деякий час у вашому будинку з'явиться ще один мешканець.

Саме тому в роботі з дітьми я використовую методику анімалотерапії яка включають в себе:

- організацію освітньої діяльності  з дошкільниками  через взаємодію з тваринами та їх символами;

- додаткові можливості в поведінці й особистості у дітей;

- соціально-адаптований поведінковий репертуар через спостереження;

- механізми, які дозволяють максимально пристосуватися до умов життя, перебувати в гармонійному взаємодії з оточуючими.

Як і у всякого методу у анімалотерапії є широкий інструментарій – це символи тварин: образи, малюнки, казкові герої, іграшки і справжні тварини, спілкування з якими безпечно.